søndag den 5. juni 2011

Stickman

Opgave 3
Jeg var godt klar over, at dette ville tage sin tid, fordi jeg har nul forstand på disse ting.
For at få inspiration, har jeg kigget på de links som blev lagt ud i opgavebeskrivelsen. Jeg besluttede mig for at lave noget med tændstikker.

I første omgang, fandt jeg en lille papkasse som skulle tjene som stativ. Jeg skar et hul i papkassen og lagde mit kamera på hullet. Dernæst draperede jeg mine tændstikker og flyttede rundt på dem. Hver gang jeg flyttede på tændstikkerne, tog jeg et billede med mit kamera.
Efterfølgende har jeg klippet billederne sammen i windows movie maker, så det blev til en lille film og uploaded den i you tube.
Dette er resultatet




Det er ikke det bedste resultat, men jeg er glad og tilfreds at jeg har klaret opgaven.

3 kommentarer:

  1. Ja, det er en virkelig flot animation. Jeg kan rigtig se for mig hele SFOen gå i krig med at lave animationer med tændstikmænd.

    SvarSlet
  2. Haha Bjørn altså ;-)

    Godt gået Ines :)

    SvarSlet
  3. Ines: "Ich ziehe meinen Hut" ;)

    Super godt! Nu har du altså forstand på animationer!

    SvarSlet